tänder, shlager och lite annat



Helg nu igen, känns otroligt att det bara var en vecka sen jag stod på kallax och fick krama om mamma. Tiden går verkligen fort och nu är allt tillbaka som vanligt igen.

I helgen har jag inte mångga planer, måste plugga en hel del.. Troligtvis åka och köpa presenter och annat nödvändigt till kandabesöket, men vi får se. Eftersom att jag är en riktig shlagertönt, dock inget motför tidigare, så lär jag se esc på lördag. Håller tummar och tår för eric, fast om jag ska vara ärlig har jag tappat hoppet helt och hållet att vi någon gång ska lyckas vinna. Det vi erbjuder säljer inte, tydligen..

För övrigt så fick jag min tid till att sätta in tandställningen idag, 19 augusti blir det.. Lagomt till skolan börjar, eller nå sånt.. Fast får tänka på att sisådär augusti 2013 lär mina tänder vara superfina! Längtar redan :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0