sisådär bara 24 timmar kvar nu!!



Idag måste jag säga att jag har varit riktigt duktig. Jag har städat heela övervåningen, diskat massa disk, lagat mat. Som förövrigt blev god, inte riktigt som jag tänkt mig men men.. Uppskattad var den också, pappa sa det var de godaste han ätit under dessa fem veckor. Själv håller jag inte med honom, jag gillade lammet mest :)

Sen har jag även pluggat en hel del, vill ha så lite att göra i helgen som möjligt. Har även varit förbi dagiset jag praktiserade på och lämnat en lapp angående barnvaktning. Förhoppningsvis nappar någon.

Jag var hemma idag också, på morgonen mådde jag piss. Efter några alvedon gick det dock över :)

Nu sitter jag här med min fjärde tekopp och lite skolarbete.. Lär skriva ett tag till, fast hinner nog förbi finaste linda ett tag också! Var ju några dagar sen sist ;)

pic 1, blommor pappa fick av fina anna, stefan och flickorna.
pic 2, hur jag spenderat stor del av dagen.
pic 3, dagens middag.
Kommentarer
Postat av: simone

Ser riktigt gott ut :D

2011-05-06 @ 16:19:08
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0