I close my eyes and I can see a better day, I close my and pray


ännu en bild på bregenz

Ska precis lägga mig, lite senare än planerat. Men det var den varma duschen väl värd. Ska göra precis som igår, bädda ner mig med alldeles för mycket kläder och under alldeles för många filtar för att vara majmånad.

Om jag imorgon mår som jag gör nu, blir det nog en hemmadag för mig.. Fast, måste nog fara i alla fall till första lektionen. Vi har fortfarande inte övat på våran kasperteater.. Lektionen som inte blev idag var självklart den lektion jag verkligen behövde vara på.

Vad gäller min to-do-list så blev det ett och ett halv kryss. Bättre än inget, men med tanke på storleken så...

three more days
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0