cooooooold amanda


gammal bild

Igår frös jag så sjukt mycket så jag vet inte vad.. Nästan lika mycket som under våra tältnätter på lägret lise ;) Fast inte riktigt, det var en sann plåga det.

Jag sov med mitt varma duntäcke och på det hade jag två filtar. I maj!! Jag gick i ballerina för någon dag sen och nu hackade jag nästan tänder. Jag fryser konstant om fötterna, så hade ett par vanliga sockar och två par tjockisar.

Håller nog på att bli sjuk eller nå för det här är inte normalt tänkte jag igår. Absolut, när jag vaknade imorse hade jag fruktansvärt ont i magen och halsen samt frös, såklart.. Mitt immunförsvar är inte särskilt bra med tanke på hur mycket jag har varit sjuk under det här skolåret..

Men idag har jag inte tid att vara sjuk, måste öva på våran dockteater som vi ska spela upp för några förskolor på fredag. Eftersom att jag var borta onsdagen innan lovet (olidlig huvudvärk hade jag då) så har vi inte hunnit träna igenom den nå.

Mamma hoppas du ser framemot att byta över fyrtio graders värme mot det här!
Kommentarer
Postat av: Matilda Larsson

Hej Amanda! Jag ser att du har kommit igång med Pixboom- vad roligt!



Om du vill slänga en tag, ta bara tag i den med muspekaren och dra den så långt ut ur bilden du kan!



Varma hälsningar

Matilda

2011-05-03 @ 16:04:38
URL: http://cruelconspiracy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0