Bilder från mitt Kandalaksha ♥



Har hur många bilder som helst på mitt ryssland! Jag gillar allihopen och lär visa er lite pö om pö. Ska ha en redovisning om fina kanda på onsdag så tills dess håller jag nog på de flesta övriga bilderna. Kunde dock inte riktigt hålla mig så dessa bjuder jag på.

Har haft bästa helgen på allt bra länge. Bästa för i år, minst sagt. Jag skulle utan en blinkning hoppa på en buss igen, väskan står redan packad, så bara visum och buss som saknas.. Frågan är inte om jag ska tillbaka utan när.

Älskar att komma dit och se kandatunneln, då vill man bara springa ut ur bussen. snart framme vid skola 19, snart! Det sprätter i hela kroppen!

Människor man aldrig träffat förr blir plötsligt ens familj och människor man inte förstår blir ens vänner.
De är något visst med de här resorna, vad kan jag dock inte riktigt sätta fingret på. Underbart är det i alla fall.

Kan berätta mer om helgen, visa fler bilder senare. Nu ska jag ut på en snabb kvällsprommis med nella sen är det sängen som gäller. Fast först lite bokläsning, har en engelska bokanalys som ska in i veckan.

Ber om ursäkt för att jag inte hade inlägg alla dagar men tiden rann iväg och jag hann inte göra några fler. Har dock varit riktigt skönt att inte sitta vid datorn någonting. Inte behöva tänka på allt som händer, jag har inte hunnit det ens. Har missat vulkanen på island, såg det på löpsedlarna i finland i förmiddags.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0