vad ska man säga?

Elin felin om elins förlåtelse: HAHAHAHAHA! Vad jag skrattade när Anna sa att du hade uppdaterat bloggen och vad du hade skrivit :D
Vilken tur att du förlåter mig! Jag hoppas att vi är vänner nu och för alltid!

Anna om elins förlåtelse: Hahahaha, du är rolig du Amandra.. vi fick oss ett gott skratt här hemma hos er då vi läste det hela =)

Moi: Känns bra att jag ger er lite glädje mitt i studierna :) Klart vi ska vara vänner för alltid!!! Annars går jag sönder :'( Förresten,kan ni be mamma höra av sig?
'


lite musik som kan hjälpa er ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Tack för musiken =) Vi körde den i Kanon... =)

2011-03-17 @ 14:02:31
URL: http://yuugizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0