soligt och vårigt väder hela veckan



Ser att ni inte övergivit mig, trots att jag svikit er denna vecka. Tack för det! Gårdagen satt jag knappt vid datorn, tog mig inte ens igenom hela min bloggläsarlista, hehe..

Kan ju dra lite snabbt vad jag gjort :) Igår så skrev jag lite när jag kom hem, efter det kom jessica på te, som ni redan vet :) Blundade en stund på soffan. Men hann inte ligga länge innan vi for till linda och micke. När vi for hem följde världens charmigaste unge (lucas) med oss. Sen kom min moster hit på lite te. Gick med lucas hem till sig och drack te med mamma och moster. Hann även skriva en del och lite sånt :)

Idag har vi hunnit med en sväng på willys, dollar, elgiganten och såna där affärer. Lagade mat (tortellinigratäng) och bjöd familjen och lotta på det.  Nu har jag suttit och ätit glass framför halv åtta hos mig med mamma och fia.

Strax kommer linda och lucas förbi :) Ska därefter fortsätta skriva, så kram på er :) Lovar bättre uppdateringar i helgen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0