me, myself and i


2/3 av mina bilder är på mig med en tekopp;)

Dagen har gått rysligt fort, skönt! Väckaren ringde 05.40, gick dock upp först fem över sex eller nå..

Mami fick en ny brödrost igår (sen födelsedagspresent). Våran gamla var (typ) äldre än mig och levde sitt eget liv. Den nya's spakar, som skjuter upp mackorna, var så starka så min flög då på golvet, hehe.. Lite nyponsoppa har jag hunnit dricka också :)

Ni får typ bara läsa om det jag äter, lyckas oftast tajma (stavningen är heelt fel!?) in då jag antingen ska äta, dricka te eller see nån serie. Gör ju självklart en hel del annat också :)

Som nu t ex, ska jag gå ut med nella på en liten promenad. Hon står här nedanför och gnyr. Sen ska jag göra ett lite hemlig grej till mamma.. (så var beredd;))

Talk to you guys later :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0