the sun is shining, my soul is singing



Jag proppade i musik i öronen, tillräckligt högt så jag kunde gå i min egen värld och ändå tillräckligt lågt så jag hörde fågelsången. Satte solglasögonen på sin plats. Tog på Nella kopplet och traskade iväg. Vädret var underbart, så varmt så jag inte frös i mina tights men ändå så kallt att jag kunde ha min vinterjacka. Det perfekta promenadvädret!

Benen tog mig till mormor och morfar, vi skulle ju på middag där. Vi åt jättegod lax med diverse tillbehör :) Efter maten la jag mig på soffan där jag råkade somna. Trött efter dagens tidiga uppstigning, måntro?

Ska strax slå på mamma byter bo, premiär ikväll..
Kommentarer
Postat av: Anonym

gullälskling

2011-03-28 @ 21:48:18
Postat av: Anonym

gullälskling

2011-03-28 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0