Ännu en sån där underbar sommardag, och även dagen som gav mig sommarlov!


Som de senaste dagarna så har vädret varit underbart. Lycka!!

Nu mina vänner har jag fått de där efterlängtade, omtalade sommarlovet. Nu är jag fri skolan ända tills i augusti. Det känns alldeles alldeles underbart!

Hade en mysig, men kort, picknick/solhäng med klassen. Sen drog jag mig mot farmor där jag tillbringade en del av eftermiddagen. Var nog sista gången jag var där innan augusti. Så jag njöt och tog in varje gung hammocken tog lite extra. Fika och mys på farmors altan är nå speciellt.

Här hemma drog mami ihop en liten spontanmiddag, vilket var oerhört uppskattat och mysigt. Älskar sånt!

Nu ska Nella få sig en kvällsprommis och därefter ska jag ta mig en kalldusch. Imorgon väntar examen för mina finafina syskon.

För varmt har det varit idag, det är en sak som är säker. Jag klagar inte, bara konstaterar! Viktigt att påpeka, så inte moder jord tänker att vi vill ha regn. För det vill vi inte!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0