En så där härlig sommardag som man aldrig vill ska ta slut.


Jag har varit ute riktigt heela dagen idag! Härligthärligt :) Älskar vädret som vi har just nu!

Vet inte om ni ser på bilden, men håret är aningens kortare än tidigare. Dock väldigt mycket fräschare, vilket känns skönt :)

Annars så ska jag skriva ut sista arbetet nu, om vi har färg vill säga.. Idag hade vi förövrigt vandring, som sagt var. Var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde :) Imorgon väntar picknick med fina klassen i badhusparken. Lär bli gode bra, om vädret blir som det lovas. Hoppas på det :)

Nu sitter jag och pratar med efterlängtade Julia. Sen ska jag smörja in mig och lägga mig i sängen för att läsa lite. Tror lakanen kommer kännas inatt, huden är gode så öm..

HUr som helst, sovgott på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0