You're drifting your own way.



Hela dagen har jag och Lise befunnit oss i Luleåstad för shopping, lunch och bara en allmänt mysig dag. Jag kom hem med två påsar. Innehållet var inte särskilt spännande, men jag är nöjd :) Visar imorgon, ids inte ta kort nu..

Nu hade jag tänkt äta upp det som blev över efter gårdagens chips och dipp. Chips och dipp kan vara något av det bästa jag vet.

Har även börjat inse att jag numera kan säga, inte nu på måndag men nästa måndag, när jag pratar om min avresedag. Hur sjukt är inte det? Tiden verkligen springer iväg.. Får se till att ta tillvara på den lilla del av våran svenska sommar som jag får uppleva. För den är fantastisk, på många sätt.

bild, okänt
Kommentarer
Postat av: anesa

Sv: Oh härligt! Njae blev Växjö hela dagen sedan fest på kvällen. allt bra med dig? :)

2011-06-04 @ 01:44:47
URL: http://anesamjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0