Sisådär 30 grader är ju inget man tackar nej till!


Har spenderat större delen av dagen ute på terassen/verandan/balkongen. Förhoppningsvis har jag i alla fall fått lite färg :)

Lunchen eller middagen svårt att riktigt veta säkert här, intogs hos Elisabeth och Paul. Elisabeth hade gjort en jättegod kyckling som vi åt med grönsaker, potatis, sallad och bröd. Här har de alltidalltid sallad och bröd till maten. Får införa det hemma sen också!

CD och Christine har gått ner till sjön, skulle gärna göra dem sällskap men är rädd att dem redan är påväg tillbaka..

Annars så har jag skypat med Linda, Micke och barnen nyss. Har fyllt på Lucas dosen litegrann. Får hoppas att abstinensen håller sig borta ett tag. På en stund ska vi skypa igen, underbart!

Nu ska jag dra på mig mina "mjukisbyxor", koka mig en tekopp och sätta mig ute med min bok. Ska påbörja min tredje sen jag kom hit!

Kram, så hörs vi mer sen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0