Dagen har bjudit på sol, uppförsbackar, farväl och lite all möjligt annat!


Eftersom att jag är fotograf till alla bilder (förutom en som Paul har tagit, på elden och några stolar i måndags) så får ni inte se så mycket av mig. Men ni minns ju hur jag ser ut, right?

Någon dag snart ska jag åka linbanan. Vem vet, kanske det blir imorgon?

Dagens promenad var, som ni ser, precis vid vattnet. När jag sen hade gått en liten sväng, sökte jag efter kiosken där de säljer tidningar på engelska, men utan lycka.. Svängde då av på ett annat ställe och plötsligt var jag mitt på en marknad. Underbart!

På marknaden fanns lite allt möjligt, dock inte mat och sånt. Matmarknaden var igår. Hur som haver så var jag inte beredd på detta och hade därigenom inte tagit med mig särskilt mycket pengar. Tack och lov ändå en del, för hjälp vad mycket fint det fanns. Gick och funderade, kände, klämde och tittade ganska länge. Med mig därifrån hade jag tre små påsar. Innehållet visar jag senare!

Hoppas bara att den är där imorgon också, för då är jag ledig hela långa dagen! Väderprognosen lovar 27 grader :) På måndag ska det bli 30 och tisdag 29. Lär bli en varm vecka det här, dock inte mig emot!!

Jag har just varit uppe och ätit kladdkakan jag bakade igår, som vi dock aldrig hann äta, samt grädde, jordgubbar och blåbär. Jag hade tänkt ta kort, men det blev aldrig. Fast ni kan nog tänka er hur det såg ut, eller hur?

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen se om någon kanske vill skypa med mig. Lär säkert komma upp minst ett till inlägg innan jag somnar, så säger inte sovgott riktigt ännu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0