Min senaste shopping!


Vit oneshoulder spetsklänning.
Självklart mycket mycket finare i verkligheten. Den var på rea och kostade bara 10 euro!

Blommigt mörkgrönt lite längre linne.
Både linnet och klänningen är från Tally Weijl.

Mörkgröna converse.
Råkade visst köpa ett par till converse. Stod och höll i ett par i den allra finaste koralliga färgen. Men tyvärr tyvärr tyvärr så fanns de inte kvar i min storlek. De var vekligen hur fiina som helst! Dessa är också grymma, såklart! 35 euro, även de på rea! Sen när jag var påväg tillbaka från stan råkades jag passera en liten gränd där jag såg ännu en skoaffär och även där inne hade dem en massa converse på rea. Ojojoj! Blir säkert i alla fall ett par till innan jag åker hem ;)

Sen köpte jag även en litenliten present till min finaste (och enda) lillasyster. Så det visar jag inte :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0