Jag saknar er, helt enkelt..


Idag for vi och såg på föreställning Christine är med i. Jättebra var den, verkligen! Träffade förövrigt på en av alla Pauls kompisar där. Han (tror han hette Rafael, eller nå?!) stod och sålde dricka ifall ni är nyfikna ;)

Igårkväll då.. Följde med Paul till nå ställe där jag fick träffa hans kompis Carlos, vi satt och prata gode länge där. Sen gick vi till nå annat ställe, där jag fick träffa en massa annat folk.. (Bland annat Rafael) När klockan började närma sig halv två (Man får enligt lagen inte vara ute efter två om man är under 18) tog jag en taxi tillbaka hit till huset och slängde mig i säng. Aja, hur som helst en gode så bra kväll :)

Imorse vaknade jag vid åtta och vid nio gick vi upp och åt frukost hos Elisabeth och Paul. Hon är då för söt Elisabeth :)

Nu ska jag gå upp, koka mig en kopp te och dra på mig mjukisbyxorna.. Har ont i magen och hela övriga kroppen. Skulle behöva massage, menmen.. Mami, kom hit! Hör musik nerifrån sjön, men ids inte gå ner för att se vad som händer. Är sååååååååååå himla trött..

Moster - tack, du är bäst!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vi saknar dig!!!!!!!!!!!!Det är så tomt här utan dig.....<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-06-23 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0