Mina senaste bokköp


Jag älskar verkligen att läsa böcker! Det blir dock sällan att jag gör det, i alla fall under skolåret. Men nu den här veckan har jag läst ut en bok och det är förjäkla kul måste jag säga.. Himla tur att jag köpte tre böcker på arlanda då! Lyckan, kärleken och meningen med livet har jag ju sett som film. Och jag älskade den! Jag har alltså himla höga förhoppningar på boken nu, eftersom att böcker brukar vara bättre än filmer. Veronika bestämmer sig för att dö var abra en jag tyckte lät helt ok, men det var tre böcker för 169kr så den fick följa med. Även den är en film.

Det här inlägget skrev jag imorse, innan vi for härifrån. Glömde dock tydligen trycka på publicera..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0