Nittonde juni tjugohundraelva


några av de många stånd som fanns där, fler stod utanför.
Grymt duktiga (syns inte alls på bilden dock..) österrikiska folkdansare.

Som ni ser så är bilderna värdelösa menmen..

Världens sämsta bild på världens finaste himmel och utsikt..

Idag har vi varit i Wolfurt, en stad en bit bort. Där har vi gått på en kulturfest (typ en minifestival med en massa olika nationaliteter). I Wolfurt bor det människor från 50 olika nationaliteter så många av dessa fanns representerade med ett stånd. Där sålde dem grejer, mat och liknande från sitt hemland. Himla kul faktiskt, älskar såna där ställen med människor från olika länder. Har träffat CD och Christines svenska kompisar också. Ursnälla och gulliga, verkligen jättegoa!

Morgonen min började jag på allra bästa vis, skype med Linda och the kids! Sen nu på kvällen har jag skypat med mami i si så där en timma eller så. Pappa har jag också pratat med, ifall ni funderar ;)

Imorgon väntar, än en gång, en tidig morgon så jag ska ta och springa genom duschen nu. Sen väntar sängen :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0