Efter en bra gårdag, en bra flygresa och en oerhört god middag checkar jag ut och beger mig till drömmarnas värld.


right now

Så, nu befinner jag mig i Österrike! Har även kört igenom Schweiz och sett Tyskland. Allt är lite ihop och länderna är lite som samma. Ska faktiskt ivägtill Tyskland imorgon, det ligger bara en liten liten bit härifrån, jag ser det. Jaa, ser faktiskt Schweiz härifrån också, ifall ni vill veta.

Gårdagen spenderade jag, som sagt var, med Anna, Stefan och finaste flickorna. Vi åkte till Sigtuna och åt lunch samt fikade. Sen agerade jag och Stefan glassmakare och gjorde en otroligt god vaniljgräddglass! Hade en otroligt trevligt, bra och mysig dag! Det enda tråkiga var att det var så kort, nästa sväng blir längre. Idag hann vi inte göra så mycket, eftersom att jag skulle flyga hit.. En fika hann vi dock med :)

Sen jag kom hit har jag inte gjort mycket. Tog ungefär en och en halv timme från flygplatsen i Zurich till hit. Det gick dock gode fort, och med de schweisiska (stavningen?!) landskapet i bakgrunden gjorde den tiden inte så mycket.

Flygningen gick förövrigt jättebra, hamnade brevid ett trevligt lite äldre tyskt/scheiziskt/österrikiskt (de pratade i alla fall tyska) par. Vi fick en liten pizza att knapra på, den var förvånande nog riktigt god, samt dricka och sen även en liten chokladkaka. Planet var jättefint med tvskärmar som visade vars vi var, hur länge det var kvar, temperaturer, tid mm. På skärmarna visades även en massa roliga klipp, typ dolda kameran. Hade riktigt bra benutrymme också faktiskt.. Haha, som jag babblar och vilken reklam jag gör för Swiss (bolaget).. Kort och gott hade jag kunna sagt att det var en riktigt bra flygresa!

Nu ska jag sluta babbla och istället sova. Så sovgott ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0