Tre bilder på mitt lite smått stökiga rum.


Har fått lite ordning på kaoset som tidigare befann sig i här. Just nu sitter jag i sängen med en otroligt god tekopp. Ett påste med en massa olika citrusfrukter. Bra för min onda hals och mycket c-vitaminer vilket är ett stort +.

Kom förövrigt just ner efter middagen, jisses vilka mattider det är här.. Paul (Christines lillebror) åt med oss. Han undrade om jag ville göra nå/följa med han imorgon på förmiddagen, jag är ledig till ett. Han visste dock inte vad han/vi skulle göra. Beror på vädret. Självklart tackade jag ja, men sen när jag hörde tiden blev jag lite fundersam.. Kring sju sa han, fem över, halv åtta eller sju. Min fråga är, umgås man alltid på konstiga tider i det här landet?

Nu ska jag krypa under täcket så jag orkar upp imorgon. Jag som hade tänkt ta mig en lååång sovmorgon, sen en lååång frukost följt av ett lååång bad och därefter en lååång film imorgon, men planer ändras. Förhoppningsvis blev det till det bättre :) Lite socialare i alla fall ;)

Sov gott på er!
Kommentarer
Postat av: Fia

Jag gissade på rosa converse och jag hade rätt när jag tittade under garderoben :)

2011-06-16 @ 23:23:08
URL: http://h
Postat av: Elin felin

Men Amanda så fint du ser ut att ha det! =)

Tror du kommer få en skitrolig sommar!

2011-06-17 @ 12:01:22
Postat av: Amanda

Elin, jo det är ett fint och bra rum :) Hoppas på det!

Fia, jajamensan, du hade rätt!

2011-06-17 @ 18:54:30
URL: http://amandael.blogg.se/
Postat av: Mats

Vad fint ditt rum är älsklingsflickan.Tavlan på väggen vill jag ha.genomskinlig garderob?då måste man ju ha ordning.Vad jobbigt

2011-06-17 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0