Te måste vara det absolut bästa som finns, i allafall i drickesväg.


Idag har jag legat på studsmattan och solat, väret har verkligen varit underbart! Jag kan itne påstå att jag blivit brun, abra lite mindre blek.. Har även fikat farmors goda bullar och saft med trevligt sällskap! Efter det for jag och hämtade upp Lise, sen begav vi oss till havsbadet för att se på alla som skulle på balen. Ruskigt fina var allihopa :)

Efter det for jag hem, slängde i mig lite mat och for för att hämta upp Lise igen. Vi for då till LF för att titta på lite fotboll. Nu är jag hemma och ska strax bädda ner mig i sängen. Imorgon väntar vandring, sen ska jag till Linda och hon ska klippa mig.

Sovgott ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0