Rise and shine sweetiepie


God morgon på er allihopa!

Hoppas att eran midsommar var allt ni hoppades på och mer därtill! Ni ligger troligtvis och sover just nu, medans jag strax ska iväg. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, lite oklart ännu..

Just för tillfället står jag och drar mig i håret, jag har seriöst inga kläder.. Inga alls! Blir galennare!

Ingen idé att klaga, lär ändå inte hända någonting. Så går upp för lite frukost istället. Förhoppningsvis någonting som ovan, ääälskar det! + lite müsli mm.

Ha en bra dag så hörs vi sen :)
Kommentarer
Postat av: JUDITHG.SE

SVAR:åh tack, jag älskar den! Tro det eller ej men den är faktiskt från barnavdelningen på kappahl:-)

2011-06-25 @ 10:37:37
URL: http://judithg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0