Lite kort om min dag..



Idag har vi som sagt varit på teatern hela dagen. Det har varit otroligt varmt här, ni vet sådär varmt som det bara är på utlandet.. Fuktigt, varmt, grönt, vatten och en massa olika ljud. Så har det varit idag!

Började morgonen med en långfrukost på tyska, en cykeltur till Kosmos (teatern) väl där gick jag och en snubbe (har ingen som helst aning om vad han heter, vet dock att han ursprungligen är från egypten och arbetar som kompositör) och drack te på caféet brevid. Sen tog jag Smilla med mig och gick för att köpa en glass, som jag åt på samma parkbänk som den jag satt på igår. Därefter drog vi oss tillbaka till Kosmos och lekte lite med (E?)Milia. Lunchen vi åt var grym, verkligen! Cateringfirman som fixar maten är verkligen duktiga. Längtar redan till morgondagens måltid ;) Det finns alltid efterrätt till också, igår var det choklad och idag pain au chocolat. Kan erkänna att det slank ner fler än en.

Jag och Christine gick och köpte ännu en tekopp, som ni kan se ovan. I muggen är det dock juice (flaskan bakom) ifall ni funderar..

Hur som helst så ska jag sussa snart, fast först lite skype med bästa Linda!
Kommentarer
Postat av: Mats

Det verkar som att du börjar trivas:)

2011-06-22 @ 17:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0