Just för tillfället är jag en av de lyckligaste i världen...


...därför att jag har sommarlov, det har varit omkring 30° hela dagen, jag har spenderat dagen med världens bästa människor, jag får sova brevid världens kanske sötaste inatt och en massa andra anledningar..

Livet leker helt klart just nu! Känns lite både och att jag ska lämna allt det fina och bra som händer här uppe. Men de flesta som varit borta en längre tid säger att det känns som att tiden stått stilla.. Och det brukar ju inte hända särskilt mycket här. Så får hoppas på det. En sak vet jag dock kommer förändras och det är mina fina kusinbarn, de kommer växa så det knakar under dessa månader. Men det är sånt man får ta, right?

Hade tänkt ta kort och visa den fina långklänningen jag hade på mig under förmiddagen då vi var på systers examen. Men så fort vi kom hem slängde jag av mig den och drog på mig bikinin istället, så då glömdes kortet bort. Det får bli en annan gång!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0