Hon är flickan, som gör allt för att göra mig lycklig


Kvällen spenderade jag som ni ser med min bok ute på verandan (nu får den kallas veranda punkt slut)

Sen har jag suttit uppe och pratat om bär (?) och lite allt möjligt med CD, samt ätit mackor. Mackor är bra, det funkar alltid och alla gillar det.

Nu sitter jag och lyssnar på Tomas Ledin (don't ask me why) och pratar med världens finaste Charlotte. Som jag saknar den bruden! Försöker övertala henne att ta flyget hit ;) Vi får väl se hur det går, om jag får någon sängkamrat i min stora säng snart, eller?!

Nu väntar tandborstning, sen troligtvis skype med Linda och därefter sängen.

Sov gott helt enkelt!
Kommentarer
Postat av: Charlotte

Saknar dig också finis!! Skulle ju vara underbart att sitta på ett fik i österriket med dig! <3 PUSS

2011-06-27 @ 11:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0