Gårdagen innehöll två födelsedagar, men pga milen som skiljer oss åt så önskar jag er grattis här! Grattisgrattis till er båda ♥



Dagens väder är pissdåligt.. Till en början sol och blåst, men nu liknar det mest storm. Allt detta prat om vädret..

Dagen ska jag tillbringa i min garderob. Titta vad som ska med, om något behöver köpas, vad som är onödigt mm.. Syster min ska få ha mitt rum i sommar, så ska även flytta garderobens innehåll en våning.

Igårkväll somnade jag i soffan och där vaknade jag klockan åtta imorse. Men lite måttligt ont i nacken och huvudet. Gick och la mig igen med förhoppningen att det skulle gå över, huvudvärken höll sig dock kvar. Inte nådigt heller.. Men efter lite alvedon känns allt mycket bättre!

Ska självklart även ta kort och visa er gårdagens inköp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0