Första juni och första sommarvärmen (i alla fall för oss uppe i norr)


Dagen började grå, men nu äntligen verkar det som att sommarvärmen har hittat hit :) FFår hoppas på att det inte är bara är tillfälligt.

Dagens brännbollsturnering blev inställd pga av vädret, vilket gjorde mig lite lagomt glad! Jag, Sofia och Ida gick och solade samt köpte mat på subland istället. Sen parkerade vi oss i datasalen för att göra bort fritidsarbetet, jag fick en del gjort men inte allt.

På eftermiddagen har jag surrat med, suprise suprise, mamma och Linda. Efter middagen gick jag ut i hammocken för att läsa lite, det slutade dock med att jag sov där. Skööönt!

Nu ska jag ta med mig nella på en promenix.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0