Det var nästan som en dans, en väl utövad och beprövad dans


Som bilderna visat så har vädret varit toppenbra idag! Vi har legat nere vid sjön hela eftermiddagen, på förmiddagen var det för varmt.. Den sista bilden hade någon konstig inställning, därav blev solen jättekonstig.. Men ääh.. Den näst sista och sista ser ni vägen ner till sjön och en liten bit av vägen upp till huset. Backen är längre och brantare.

Tidigare idag gick jag och Christine ut med Chicka (en hund) och då gick vi uppför berget, lite mer "på riktigt" och inte på en asfalterad väg.. Jäklar vilken utsikt och jäklar vad brant och jobbigt. Ska gå där någon mer dag och då ska jag ta med kameran :)

Jag doppade mig faktiskt hela 2(och en halv) gånger idag. Så himla varmt har det varit! Jag är, som motsats till min syster, världens badkruka men om jag ska erkänna så var vattnet faktiskt riktigt skönt!

Imorgon är det marknad igen, vi ska gå dit och handla lite. Sen på eftermiddagen tror jag vi ska gå ner och grilla vid sjön. Vi får se :)

Nu - dusch och tekokning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0