Dagens i-landsproblem - tidsinställt


Igår (i skrivande stund idag) var detungefär lika varmt som det var i fredgas hemma. Alltså runt 30°, fuktigt och klibbigt ändå envisades alla med att gå runt i långbyxor. Såg endast två tjejer (i Tyskland) som hade shorts. Annars hade alla långbyxor, någon hade långklänning och kanske en kjol. Men annars hade alla jeans eller andra långbyxor. Hur orkar dem med det i den värmen?

Jag hade alltså på mig detta ovan, chinos och en skjorta. Hur varmt som helst, jag höll typ på att avlida.. Nåja, nästan.. När jag var ute på promenaden tog jag dock av mig skjortan och ahde bara linne. Men ändå! Är det såhär alltid när det är varmt eller bara ett konstigt sammanträffande funderar jag på.. Om det är så, ja då hoppas jag att det blir en kall sommar.. Eller så får jag helt enkelt gå emot strömmen och dra på mig mina kortaste shorts ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0