Älskade, saknade, underbara du!


Inatt drömde jag att jag kramade på dig och din syster. Sen rycktes jag (bokstavligt talat) ur drömmen av min väckarklocka. Då insåg jag vars jag var.. Tänk att lilla du kan sprida så himla mycket glädje och kärlek.

Jag saknar dig lilleman, jag saknar dig och jag längtar efter dig.

Minns du att jag filmade litegrann den där fredagen då du sov hos oss? Fredagen innan du blev stor. Jag visste att jag skulle sakna dig massor, så jag förberedde litegrann. Här på datorn har jag alltså ett litet lager med Lucas flirtningar, slängkyssar och uträckta tungor. Samt en hel del Amanna!! Jag tittar på det när längtan biter i lite extra hårt.

Du är bäst, det vet du va?
Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är nu söt, vet du det gumman? Han kommer nog att komma ihåg sin "Amanna", det är jag helt säker på:)

2011-06-29 @ 09:15:35
Postat av: Mats

Tur att du har sett till att ha lite bilder å annat som fixar abstinensen

2011-06-29 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0