Mina senaste 48 timmar, lite sådär snabbt.


Dagen till ära så har jag gjort wienerbröd med jordgubbar och smält toblerone. Himla gott! Och världens enklaste.

Jag skrev ju i förrgår att jag skulle bli bättre på att uppdatera, men se hur det gick.. Ääh, spela roll vi överlever :)

Igår såg jag en himla massa scrubs och förtärde toblerone, vattenmelon samt en himla massa tekoppar. Sen somnade jag i soffan framför vänner. Hann även med god grillmiddag med familjen och lite bus med världens bästa kille.

Även idag har jag myst i soffan med vänner. Gjort wienerbrödet ovan + några partners till det. Nu ska jag titta mig i kylen efter något att äta. Magen kurrar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0