Package for me


I förrgår när vi kom tillbaka från Dornbirn möttes vi av ett grönt vadderat kuvert som stod lutat mot dörren.. Adresserat till ingen mindre än Amanda Eriksson och ditskriven med mamis handstil. Lycka! Kuvertet innehöll en massa tidningar, två böcker och kexchoklad. Jag bugar och bockar, tackar och tar emot :)

På förmiddagen har vi varit och firat Elisabeth, hon har precis (idag) gått i pension. En himla massa god mat, juice, frukt och bäst av allt fyra olika tårtor (yes, jag smakade på alla :P)

Ikväll hade jag tänkt hinna skypa med så många som möjligt, eftersom att jag inte kommer kunna göra det på hundra år, känns det som.. Nåja, 14 dagar.. Men ändå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0