Just another sunset - sweet dreams


På tal om ingenting..

1. Jag ska svara på mailen jag fått.. Har bara inte gjort det än. Sorry!
2. Älskar era kommentarer, fast de flesta håller jag för mig själv. Men läser dem och jag älskar dem!
3. Elin?! Hmm... Vem kan det vara? Minns inte riktigt! Sorry.
4. Tack så mycket för komplimangen angående mina bilder!
5. På lördag åker vi till bergen och stannar där i två veckor. Jag kommer inte ha något internet under denna tid. Paniken har redan börjat infinna sig - vill ju ha min dos hemma!
6. Jag ska laga mat imorgon - något svenskt.. Inte palt, tar för lång tid.. Köttbullar kanske?
7. Jag vill sova nu. Jag ska sova nu.
8. Jag har skypat idag. Med världens bästa!
9. Jag vill också grilla lamm imorgon.
10. Jag är ledig på torsdag..

Sovgott!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du för att få dina bilder så stora (och snygga)?

2011-07-05 @ 09:55:21
Postat av: Elin

Angående punkt nr 3 i detta inlägg: Amanda... Som din bästaste vän så blir jag otroligt sårad om du menar att du glömt bort mig och vår vänskap för att du åker till "vart du nu är" ;)... Har svårt att smälta detta faktiskt. Besvikelsen är enorm!

Haha! Tur jag kan roa mig själv iaf när jag sitter här och driver med dig :P

Kram

2011-07-05 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0