another sleepless night without you

Så, nu har allihopa farit. Efter att vi fikat och pratat hamnade vi i soffan framför, tro det eller ej, handboll. Yesbox, jag såg handboll. Fast hade ju världens sötaste lilleman i famnen, så då kan jag stå ut :)

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll, så ska börja dra mig mot rummet mitt. Lär väl bli sittande här hela natten annars.

Förresten, ids inte ta kort på brallorna nu. Visar er dem imorgon istället.

Sovgott på er :love:


Ida hade förövrigt världens fulaste bild på mig, från åttan kanske?
Märkte just att jag hade klasströjan på mig, pinsamt.. Bilden är alltså bara ett år gammal.
Tur att jag är snyggare nu ;) eller?
Kommentarer
Postat av: Ida

YOU ARE SO HOT,DAMN!!! ;-)

2011-01-21 @ 09:19:35
URL: http://idaasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0