TGIF

Hej på er alla fina :)

Jag har just kommit ut ur duschen och ska börja klä på mig! Har verkligen haft en toppendag idag, och så lär den fortsätta!
Vaknade i min sköna säng med ett varmt rum (vi har haft problem med pannan) och kunde inte annat än le vid tanken på vad det här året och då speciellt sommaren ska ge mig. Spenderat dagen med min fina klass och bjöd dem på gott fika! Sen kom min fina pappa och hämtade upp mig. Sen jag kom hem har jag hunnit fika med mormor och mami och nu har jag som sagt var tagit mig en varm dusch.

Så fort jag gjort mig klar ska jag åka iväg till födelsedagsbarnet julia som bjudit in oss i klassen på surströmmingsmiddag. Väldigt uppskattat må jag säga, surströmmingsälskare som jag är :)

Tänkte bara säga hej och visa att jag lever. Men blev aaaningens mer, hehe.. Ska i alla fall rusa nu. Trevlig fredag på er :love:


som ni ser så är jag inte riktigt färdig än.. :)
Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: Åå, vad gullig du är, supertack! kram!

2011-02-19 @ 01:57:52
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: EMMI - modeblogg

- allt bra idag? :)

2011-02-19 @ 13:29:23
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0