song of style

Ligger självklart framför tvn med den sedvanliga tisdagstablån på, längtar tills den blir komplett med dh :) Efter det ska jag gå och lägga mig.

Blir hemma även imorgon, om jag ska vara ärlig mår jag inte speciellt mycket bättre än. Huvudvärken har förflyttat sig till bakom ögonen och det gör så ont så jag vet inte vars jag ska ta vägen. Har laddat ner säsong 1 av oc så ni vet vad jag gör imorgon. Har än så länge kommit ikapp solsidan, aldrig sett det tidigare, så nu vet jag vad mina söndgakvällar innehåller! En hel del avsnitt av svensson svensson har även det betats av. Imorgon ska jag dock försöka få lite plugg bortgjort.

Aja, sovgott på er :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0