just another sunny tuesday

Missade bussen imorse, vaknade fem minuter innan den skulle gå.. OCh den går från Step In, så ingen chans att jag skulle ha hunnit. Vi börjar först om tjugo minuter, och min buss går om tjugofem.. Men sånt man får ta när man sover liiiite för länge.

Vädret idag kan man ju inte annat än älska!! Solen skiner och det är kring fem plusgrader. Lovely!! Synd bara att dagen ska spenderas inomhus, annars hade jag gått ut för att ta kort och ta med mig Nella på en prommis. Men sånt man får ta när man går skola..

Nä ni, nu ska jag hoppa i skorna och gå ut med Nella en snabbis. Har hunnit med några tidsinställda inlägg faktiskt :)

Ha en bra dag :love:


bilder från i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0