Meddelande till dig, min bästa vän!!


Har inga bilder för tillfället, så detta får duga för tillfället :) Kan kompensera upp med en låt och löftet om att jag ska visa lite bilder på mitt rum senare! Och berätta en himla bra bäst och underbar grej!!

Nu ska jag möblera om mitt rum och senare idag ska jag troligtvis åka in till stan en sväng.

Elin, Ääh du söker bara andra ord för sanningen och det faktum att du bor i - skogen! En reunion-dinner låter grymt bra, fick hota mami lite (hon babblade om att hon skulle bli så less dig i höst att hon inte ville se dig förrens den 6 september) så den är tack vare mig ;) Själv så längtar jag en massa, vad önskar fröken att äta? :)
Kommentarer
Postat av: elin felin

Nu känner jag att du är tillbaka på banan igen med bloggandet! ;-)

Jasså, hon sa det... Hmm, kanske håller mig borta tills skolan börjar om då... Det kändes hårt för mitt gamla trötta hjärta att få höra det ;-)

Oj, får man önska mat!? Hjälp, verkligen ingen aning... Kan du inte överraska? Vad som helst blir jättebra :-)

2011-08-05 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0