The last few days...


Inte tror ni väl att jag åkt redan? Nä fortfarande sitter jag i regniga, gråa Sverige. Men inte länge till :D Väskan i mitt rum är i stort sett helt packad. Bara det där sista-minute-kan-vara-bra-att-ha som fattas.

Under de senaste dagarna har jag besökt farmor, ätit palt, åkt till Luleå och teknikens hus förgäves och istället varit en sväng på storheden, sett alldeles för mycket satc, saknat greklandsresenärerna oerhört mycket och en himla massa annat.

Jag kommer troligtvis inte uppdatera något förrens vi är hemma. Har i stort sett noll inspiration. Får hoppas att solen och värmen hjälper mig med det ;)

Ska se om jag hinner göra några tidsinställda inlägg :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0