Allt känns så underbart just nu, som att inget kan gå fel och att allt går som jag vill. You gotta love life!


Inte min vackraste bild, men den bjuder jag på ;)

Som vanligt så lyckades mami få till en underbar middag.

Den vackraste, finaste och bästa människan jag vet. Hon som jag älskar mest

Don't kill me mama..

Jag och Filippa sitter och är alldeles för exalterade och glada för att kunna sova. Allt känns så underbart just nu, helt otroligt!

Idag har vi varit på kupa, dollar, em, jysk och lite sånt. På kupan fyndade jag fyra grejer (dock "bara" ett klädesplagg), kan visa er strax :)

Nu ska jag hämta müsli och yoghurt, min mage kurrar litegranna. Trots all mat vi tryckt i oss ikväll, ni ser ju ovan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0