Två surströmmingsklämmor och en vinbärsruta senare så håller jag på att storkna..


Surströmmingen satt precis där den skulle. Det var oerhört gott! Middagen avrundade farmor på bästa sätt - med en tekopp och hennes vinbärsrutor (sådana du pratat om Linda)

Eftersom att farmor snart ska flytta så har hon en liten utrensning bland alla hennes grejer. Så jag gick med glädje därifrån med några fina ramar som kommer passa perfekt! Två 1000bitars pussel och ett 1500bitars, gillar att bygga pussel ;) Fick även några fina receptböcker! Hon är bäst farmor

Trots min surströmmingsmätta mage så sitter jag nu och dricker nyponsoppa. Håller garanterat på att bli sjuk. Filippa har feber och världens förkylning, så snart är det väl min tur. Det drabbar de vekaste i familjen först, right?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0