Lördag 6 augusti 2011


Kvällspromenad

Jag har just kommit ut ur duschen så ska dra på mig nå kläder och sen sätta mig i soffan brevid lilleman. Jag har tagit kort på mitt rum, men dem får ni se senare. Är himla less mitt rum, finns ingen plats att göra om eller möblera om på och allt känns himla trist. Fast ändå så älskar jag det. Himla konstigt det där :)

Elin, Allright men om du kommer på nå du är sugen på så är det bara du hojtar till! Ja du också Anna ;)

Sofia, Det är världens finaste lilltjej. Det allra nyaste tillskottet till vår allt mer växande skara av kusinbarn :)

Påtal om det så ska hennes bröder sova här inatt! Det är himla mysigt att sova brevid Lucas, jag längtar :) Kommer sakna dem otroligt himla jättemycket sen när dem har åkt iväg. Förhoppningsvis går tiden fort tills vi ses igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0