Rysslandsbesök på ingång!


En av anledningarna till varför jag är så himlahimla glad idag är att ikväll så får vi Kandafrämmande. Hela 10 dagar ska vi få ha dem på nära håll, fast det är endast helgen de ska spendera här hos oss. Men ändå! Så idag ska jag städastädastäda, åka och handla presenter till dem och även svänga förbi kyrkogården.

Detta är dock inte den främsta anledningen till min glädje, nä den tar vi senare! Fast jag ahr redan gett er lite hintar tidigare, så ni kan backa lite i arkivet kanske så fattar ni nog ;) Om inte så får ni kika in här senare :)

Nu ska jag hoppa i kläderna för jag och mami ska åka iväg till kupan, dollar och alla sådana affärer. Presentjakt på gång!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0