Hemma igen, efter en vecka i Medelhavet.


Hej mina kära vänner!

Efter en vecka på betydligt varmare breddgrader har jag nu landat hemma i Svedalarike igen. Vi har haft en toppenvecka, verkligen! Ska visa massa bilder och sådant senare! Just nu sitter jag och dricker te ur min nya mugg, förövrigt så är även teet inköpt där, som jag köpte på Starbucks i Chania :)

Är jäkligt trött, bussen hämtade oss 01.40 inatt och jag hade vilat/sovit i ungefär en timme då. Bussen tog oss till flygplatsen där vi fick vänta tills dess att planet skulle lyfta 05.10, det blev dock lite tidigare. Tack och lov! På planet sov jag av och till, så ska nog vila ögonen en stund  nu :) En film eller nån serie att somna till lär det bli!

Som sagt var så bjder jag på bilder senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0