En himla produktiv dag så här första fredagen i augusti.


Bilbrist råder för tillfället så här har ni en från Nenzinger

Jag ids verkligen inte springa ner och ta bilder nu. Så det kommer imorgon! Den roliga grejen avslöjar jag troligtvis då också :D

Idag har jag varit himla effektiv och produktiv! Jag har gjort aprikosknödel (österrikisk maträtt) till lunch. Jag har bakat (med lite assistans vid utbakningen) 13 bullpåsar varav dessa är 6 olika sorter + en butterkaka. Har även hunnit koka jordgubssylt och möblera om i mitt rum.

Och nu på kvällen tog vi med oss bullar och gick till Linda och Micke. Så jag har definitivt inte suttit på latsidan. Stan hinner jag med en annan dag, ska in där till veckan och fika med Hanna så får ta en sväng då istället :)

Nu ska jag krypa ner under täcket och krama på min vovve. Sovgott på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0