what a dress!!



Var som sagt var iväg till tjejkvällen igår. Filippa övergav mig dock, så jag gick med linda istället :) Sen följde vi linda och lucas hem. Åt lite kvällsfika, såg BB.. Sen traskade vi hemåt.

Alla verkar ha fått en massa färg och blivit bruna under lovet. Alla utom jag då, är fortfarande lika likblek, vilket inte är särskilt kul. När mamma kommer hem lär jag se ännu blekare ut. Efter 5 veckor i indien lär hon vara brun som en pepparkaka, eller kanske svart som en bränd sådan?

Hur som haver så ska jag gå ut nu hade jag tänkt. Typiskt att det ska vara bra väder när bröllopet visas på tv.. Blev grått, blåsigt och tråkigt..

Aja, ciao på er :)
Kommentarer
Postat av: Ida

Kates klänning var verkligen underbar!

2011-05-02 @ 18:45:12
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0