terrible night and jealousy


Vaknade där vid halv nio av en mardröm. Var blöt i svett. Hatar sånt.. Brukar dock aldrig drömma sånt, så får väl se det positivt på det sättet.

Har återhämtat mig efter den hemska natten med en god frukost. Fil med hjortronsylt (min favorit!) och müsli, te, juice, macka. Mysfrukost! Nu väntar jag på att pappa kommer hem och startar pannan så att jag kan gå i duschen någon gång.

Pratade med mamma för ett tag sen, hon satt på arlanda och drack kaffe med sina resekamrater. Är inte så avundsjuk på det, och de famktum att en 13h lång flygresa, exklusive mellanlandning väntar. Samt en fem timmar lång bussresa därefter. Det faktum att hon spenderade gårkvällen och natten i stockholm är jag dock oerhört avundsjuk på.

Fast ni vet ju redan allt detta, så sätter punkt här..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0