lite av varje, allt och inget

conscious collection släpptes idag, för er som missat det :) (lite annat nytt finns också i deras webbshop)

Var jus om sagt var hos sjukgymnasten idag, det gick både bra och dåligt. Bra i det avseendet att jag bara behöver träna upp det lite. Dåligt i det att de inte kommer gå till sig..

Fick ju sluta tidigare och var hemma där kring tre. Sen dess har jag hunnit prata med mamma,, dricka te, läsa lite och så. Nu hade jag tänkt skriva lite skolarbeten och äta middag. Hela familjen är borta så mitt middagssällskap får bli nella (och arbetet). Aningens sämre än igår om vi säger så..

Senare i eftermiddag kommer karin och charlotte och hämtar mig, sen åker vi och skriver visumansökan. Tack och lov att jag fick hem papper till det idag!

Bäst jag sätter igång nu då :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0