augustibröllop i berlin!!



Det jag pratade om tidigare, telefonsamtalet. Det var självklart CD som ringde! Blev väldigt förvånad, men glad.
Samtalet handlade om lite av varje, det jag ska gå in på är dock mailet. Som jag också har skrivit om tidigare.

I mailet frågade han om jag skulle vilja åka till berlin? Vilket jag självklart var väldigt positiv till!! Han skrev att det var möjligt, men inte säkert. Nu sa han dock att vi ska åka dit, i början av augusti. Han var precis på väg att boka flyg :) Vi blir där måndag till måndag! Under helgen ska vi tydligen på ett bröllop. Så jäkla roligt!! Har ju varit på bröllop tidigare, men inget jag minns. Okej, jo var på ett i somras! Det var dock litet och "intimt". Detta blir nog betydligt större, eftersom att även jag är bjuden (följer med) :D

Så nu vet ni vad jag har att se framemot! Inte bara en sommar i österrike, utan även två veckor uppe i bergen och en vecka i berlin. Hur bra?! Veckan jag kommer hem kommer kanske kandafamiljen min hit, det är dock inte säkert ännu. Förhoppningsvis! Fullt upp i sommar alltså! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0