boring monday


puss eller nå

Mitt knä ömmar, dunkar och håller på.. Har på ett skydd eller vad man ska säga och det är inte särksilt skönt om vi säger så.

Hjälper ju dock inte att klaga.. Så ska vi får tänka positivt :)

Solen skiner ute och snön smälter fortare än jag riktigt märkt. Insåg när jag var ute, och hämtade posten samt matade leo, att i princip all snö ,på en av kortsidorna på huset, är borta. Där har även några blommor slagit ut och rabarbern börjar titta fram från jorden. (vår rabarber är oerhört tidig, till min glädje  :D)

Har legat inne hela dagen och är redan less.. Som ni ser så har jag försökt sprida lite sol här inne, på mina naglar. Hjälpte inte så mycket, mer än att det sysselsatte mig en stund.

Nä hörrni ska fortsätta skriva på det här skolarbetet, kram på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0